picture1

Analiza razvojne faze podjetja

Namen analize je identifikacija priložnosti in tveganj

Analiza konteksta podjetja

Analiziramo notranje in zunanje okoliščine, ki vplivajo na delovanje podjetja in njegove strateške usmeritve. Ugotavljamo kakšen je namen podjetja in na kakšen način ga podjetje uresničuje. Analiza konteksta je namenjena našemu razumevanju okolja v katerem podjetje deluje.

Analiza procesov in vlog zaposlenih

Analiziramo vse temeljne procese v podjetju, ugotavljamo kako se prepoznavajo in kako so komunicirani med ključnimi zaposlenimi. Ugotavljamo kakšne so vloge zaposlenih v procesu, njihova pooblastila in odgovornosti. Analiza procesov in vlog zaposlenih je namenjena našemu razumevanju načina delovanja podjetja.

Analiza simptomov prezgodnjega staranja

S simptomi prezgodnjega staranja razumemo zaznavanje takšnih problemov, ki lahko ogrozijo poslovanje podjetja na dolgi rok. Problemov ne odkrivamo. Najbolje jih poznate sami. Namen analize je razumevanje teh problemov, pogled na njih z našega zornega kota in predlaganje in izvedba ustreznih rešitev.

Delegiranje odgovornosti in pooblastil

Vzpostavimo jasna pravila in postopke za prenos odgovornosti s strani najvišjega vodstva na nižje ravni. Obseg prilagodimo velikosti in razvojni stopnji podjetja. Namen prenosa pooblastil je učinkovitejše delovanje podjetja in boljša usklajenost med različnimi ravnmi vodstva.

Postavitev procesov

Opredelimo postopke in delovne naloge, jih dokumentiramo in standardiziramo. Določimo natančne korake, pravila in smernice, ki jih morajo zaposleni slediti pri izvajanju določenih nalog ali procesov znotraj podjetja. Namen postavitve procesov je zagotoviti doslednost, preglednost in učinkovitost v izvajanju nalog.

Optimizacija virov

Vzpostavimo okolje (organizacija, načrtovanje, kompetence, komunikacija, dokumentiranje, …), ki je naravnano k učinkovitemu upravljanju človeških virov, znanja, infrastrukture, tehnoloških rešitev, denarja in drugih virov. Namen optimizacije virov je izboljšanje denarnega toka, komunikacije, izkoriščanja strokovnih znanj in povečanje učinkovitosti in uspešnosti podjetja.

Izdelava strategije

Moderiramo proces izdelave strategije podjetja, katerega izhod je dokument, ki učinkovito podpira operativno izvajanje načrtovanih strateških sprememb. Strategija spodbuja razmišljanje na dolgi rok in ustvarja kulturo, kjer zaposleni razumejo celovito sliko in se zavedajo dolgoročnih posledic svojih današnjih ravnanj in odločitev. Strategija zagotavlja usmerjanje podjetja v želeno smer, razvoj konkurenčnih prednosti in dolgoročno učinkovitost.

picture2

Postavitev ciljne strukture podjetja

Kot odziv na identificirane priložnosti in tveganja, ukrepamo na enem od štirih temeljev poslovne strukture. Področje, vrsta in obseg ukrepov so različni in prilagojeni vsakemu posameznemu podjetju posebej.

picture3

Implementacija orodij za izvedbo

Uporaba specifičnih orodij in nadzora zmanjšuje vrzel med postavitvijo poslovne strukture in njeno izvedbo, v katero se podjetja največkrat ujamejo.

Spremljanje izvedbe

V določenem obdobju po opravljenih strukturnih spremembah, aktivno spremljamo izvedbo načrtovanih ukrepov in pomagamo, da spremembe zaživijo tudi v praksi. Namen spremljanja in ocenjevanja napredka je premostiti moč navad in dnevnega ritma, ki podjetje lahko hitro potegne nazaj na staro pot.

Presojanje standardov vodenja

S Slovenskim institutom za kakovost in meroslovje (SIQ), sodelujem kot zunanji pogodbeni partner na področju presojanja standardov vodenja ISO 9001 in ISO 14001. Z vsakoletnim presojanjem izpolnjevanja zahtev standarda, podjetje ohranja učinkovitost in usklajenost z zahtevami standarda, kot tudi z lastnimi zahtevami.

Implementacija ERP

V sodelovanju s poslovnima partnerjema Goinfo in Melom, uvajamo informacijsko podporo poslovanju podjetij. Bodisi celovito integrirano ali pa delno na nivoju določenih procesov. Tehnologija zagotavlja boljšo integracijo poslovnih procesov, komunikacijo in sodelovanje, sledljivost in nadzor nad izvajanjem poslovanja in pomembno vpliva na izvajanje načrtovanih strukturnih sprememb v podjetju.

Implementacija orodij za izvedbo strategije

Strategija na papirju je pomembna, vendar sama po sebi ne zagotavlja usmerjanje podjetja v želeno smer, razvoj konkurenčnih prednosti in dolgoročno učinkovitost. Potrebna je tudi njena izvedba. Past med strategijo in njeno izvedbo je velika in podjetja se pogosto ujamejo vanjo. Z implementacijo specifičnih orodij, ki spodbujajo merjenje, analizo, poročanje, nadzor in vrednotenje izvajanja ukrepov, pomembno zmanjšujemo navedeno vrzel in povečujemo možnost izvedbe načrtovanih ukrepov v praksi.

Izobraževanje

Izvajamo različna izobraževanja in delavnice na temo poslovne strukture v razvoju podjetja. Razumevanje pomena poslovne strukture in posledično zaupanje vanjo, sta ključni za uspešno implementacijo sprememb v podjetju.

Vprašajte nas

Izpolnite obrazec ali pa nas pokličite. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

KONTAKT

NASLOV

Sašo Peterlin, s. p.

Preloge 39

1211 Ljubljana Šmartno

TELEFON

+386 41 401 550

ELEKTRONSKI NASLOV

saso.peterlin@2sp.si